Întrebări frecvente clienți
Ți-am pregătit o pagină dedicată pentru a înțelege mai bine cum te poate ajuta platforma online deladi.ro. Vizitează pagina.
PROGRAMĂRI
Cum pot să fac o programare?
Unde pot vedea programările mele?
Cum pot să anulez o programare?
Ai dreptul să îți anulezi programarea cu 48 de ore înainte fără a avea nevoie de un motiv și îți vom rambursa banii. Același drept îl au și profesioniștii. Dacă anulezi programarea în ultimele 48 de ore îți vom rambursa doar 50% din sumă.
De ce mi-a fost anulată programarea?
Pentru a afla de ce ți-a fost anulată programarea te rugăm să discuți cu profesionistul la care ai avut programarea.
Cum pot să fac o reprogramare?
Ce se întâmplă dacă uit de programare?
Neprezentarea la programare se consideră ca serviciu prestat. Dacă știi că nu poți onora programarea încearcă să faci o reprogramare sau o poți anula conform Termenilor și condițiilor.
Ce se întâmplă dacă profesorul sau profesionistul nu s-a prezentat la programare?
Cum se desfășoară o programare?
Cât timp durează o programare?
Durata unei programări este afișată atât pe pagina serviciului cât și pe pagina Programările mele.
Unde pot să văd sau să descarc înregistrarea video?
După terminarea sesiunii video, dacă ai optat pentru înregistrarea ei, aceasta va fi disponibilă pentru descărcare în secțiunea Programările mele timp de 30 zile.
DOCUMENTE, FACTURI ȘI PLĂȚI
Unde pot consulta documentele semnate de mine până în prezent?
De unde pot descărca factura pentru serviciile primite?
Cât costă o programare?
- prețul plătit este cel afișat și include TVA, nu ai alte costuri.
Ce modalități de plată sunt acceptate?
- momentan doar card
Ce pot face dacă am o problemă cu plata?
Am greșit datele de facturare ce pot face?
CONTUL MEU
Cum îmi pot schimba parola sau adresa de email?
Cum mă pot abona/dezabona de la newsletter?
Cum mă pot abona/dezabona de la articole noi pe blog?
Pentru ABONARE accesează secțiunea BLOG din meniul principal și vei vedea formularul de abonare în partea de sus a paginii.
Pentru DEZABONARE accesează după conectare Cont > Setări.
Cum activez/dezactivez notificările de comentarii noi la un articol?
Atunci când lași un comentariu la un articol poți opta să fii notificat pe email când apar comentarii noi la articol. Pentru a dezactiva notificările accesează Contul meu > Notificări.
FEEDBACK, RECENZII ȘI RECLAMAȚII
Cum pot să las o recenzie pentru un profesionist?
Ce pot face în cazul unui comportament neadecvat?
Ce pot face dacă nu am fost mulțumit de serviciul primit?
Depunem toate eforturile pentru a ne asigura că vei beneficia de servicii profesioniste și pe măsura așteptărilor, iar în cazul în care nu ai fost mulțumit de serviciul primit îți recomandăm să discuți cu profesionistul care a prestat serviciul pentru a-l ajuta să înțeleagă ce nu a fost ok și să vedeți ce se poate face în aces sens. De asemenea ai posibilitatea să lași o recenzie în care să îți exprimi părerea despre profesionist.
DIVERSE
Card cadou, cum se poate achiziționa și utiliza?
Cardurile cadou vor fi disponibile în curând.
Cum pot să îmi ofer serviciile pe Deladi.ro?
Pentru a putea oferi servicii pe Deladi.ro ai nevoie o forma de organizare cu personalitate juridica - de ex. un SRL sau P.F.A. Poți oferi servicii doar pentru codurile CAEN autorizate pentru firma sau P.F.A.-ul tău. Află mai multe pe pagina Întrebări frecvente profesioniști.